niedziela, 8 lipca 2012

Melon z Fetą

W upalne dni nie chce mi się ani jeść, ani o dziwo... gotować. Dlatego dziś skupiłam się na lekkich daniach, których nie trzeba specjalnie przygotowywać.

Melon z Fetą to bałkański przysmak, popularny w Bułgarii, ale mnie zdarzyło się jeść to połączenie Grecji.

Najważniejsze są dobre składniki. O smacznego melona w Polsce baaardzo trudno, zawsze, kiedy go kupowałam byłam zawiedziona, bo nie smakował tak, jak w ciepłych krajach. Ostatnio ktoś mądry podpowiedział mi, że warto po kupieniu na kilka dni położyćgo na parapecie. Mójmelon czekał na swoją chwilę prawie tydzień, pogoda sprzyjała, a dobra rada się sprawdziła! Owoc był pyszny! Do tego oryginalna grecka Feta - bardzo ważne, żeby byla oryginalna, wszelkie polskie substytuty w tym daniu się nie sprawdzają.





Składniki:
Dojrzały melon
Opakowanie Fety

Przygotowanie:
Melona i Fetę pokroić w dość grubą kostkę, nadziewać na patyczki do szaszłyków, lub po prostu wymieszać w misce w formie sałaty.